Βιβλιοπαρουσίαση
Στο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μας βιβλιοθήκης διοργανώθηκε εκπαιδευτική δράση φιλαναγνωσίας για τους μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης. Προσκεκλημένη συγγραφέας η κ. Κατερίνα Ανδριανάκη η οποία παρουσίασε στα παιδιά το βιβλίο της ¨Η Σάου εξαφανίζεται”. Την παρουσίαση του…





